Přeskočit na hlavní obsah

Zákaznický účet

K čemu je Zákaznický účet dobrý?

Pomocí zákaznického účtu je možno rychle a efektivně odkudkoliv řešit:

  • samoodečet (nahlášení řádného nebo zadání kontrolního odečtu)
  • změnu způsobu placení,
  • změnu výše zálohových plateb,
  • změnu zasílacích a kontaktních údajů,
  • obecný požadavek (podání jakékoliv změny, dotazu, připomínky či reklamace týkající se Vašeho odběrného místa),
  • přehled o Vaší spotřebě vody

Vstup do zákaznického účtu

Chci si založit nový Zákaznický účet

Klikněte ZDE a postupujte dle instrukcí

Pokud nemáte a nechcete mít zřízen přístup pomocí přihlašovacího jména a hesla, můžete využít pouze formulář „Obecný požadavek“ nebo „Samoodečet“.

Ke zřízení zákaznického účtu potřebujete:

číslo faktury

číslo odběrného místa

e-mail

na ten Vám bude následně zasláno přístupové heslo k účtu

bezhotovostní platební styk

Nedílnou součástí zřízení internetového účtu je také elektronické zasílání faktur ve formátu PDF